Monday, January 31, 2011

ada bakat jadi makcik guard nih:))

salam uollsss!!memangdangkan taon nih ada 10% markah koko..so,nak tak nak(nampak sangat macam terrrpaksa kan:p),aku kenalah aktif sikit..thats why kat skolah aku join pengawas sukan..aiyaaa..memang since form 1 lagi aku tak ponah becinta ngan becita nak jadi pengawas sukan pon..tapi disebabkan i nih
nak kata atlit tuh memang selisih malaikat 44 la..so,aku pon jadi pengikot teman2 seperjuangan join benda alah nih:))

em..ari tuh ada larian segar..nak carik atlit2 wakil negara tuh..isyh3,,bajet la mu nih:p..hahaha..so,aku ngan my bestie ditugaskan jaga anak2 buah stoberi ngan nonas(sori..i memang suka meroyan:p)berlari2 lebih kurang 8 km tuh..alaaahh..larian yang sebijik macam merentas desa tuh..haa..lari merah..lari biru...lari ijau..pendek kata semua warna pelangi aku sebut..yela..nak panggil nama tapi tak taw kan..jap lagi aku main panggil je nama anak orang tuh leman ke,tijah ooo tijah ke..tak ke menganiaya tuh,,silap2 aku yang lari nanti..ngeeh3

kat sini i ada selitkan gambar2 yang kita owang sempat snap that day..

tumcee my frenzz..memandai je aku edit picture korang:))lovee uollss lah!!




conclusionnya..aku epy sangat even rase tired..thanksss u guyysss:))

No comments: