Monday, January 24, 2011

nyah dari hidup aku!!

salam uuoollssss..agak2 ganas bahasa ku tuh:p
pergi!!pergi laaaa..
chow2!!
syuuuhh2(sebijik cam emak aku menghalau ayam bapak aku daripada
memasuki rumah(ayat skema di situ:p)

ayuuuuuuuuuuuuu..stop3!!
emm..nape nak stop pulok..
blog kita..kita punya suka la:p(saja je nak meluah isi hati kan3:))
hehe
asyik meroyan je koje aku akhir2 nih..kuikuikui


seriesss wei aku stress sangat akhir2 nih
tuh yang nak nyah kan viruss nih sebelom
jadi parah dan dangerous gituh(aku tak tipu oke:p)


so..so..so...so
so..aku sekarang nak jalankan
operasi makan selagi belom full tank:))
yela..
nak kurangkan stress nih..
haissshhh..
sapa nak joinn??
kome nih bab2 makan laju jeee:p:p

ok..jom kita jalan2 cari makan
malas la nak seteres2 nih..hehe
hidop mesti slalu epy ye tak??

tata~

No comments: