Saturday, January 29, 2011

cuti lagi..suka2 tapi mesti boring kan:((

salam uolllssss:))
gong xi fa cai aaa..huhu
lambat lagi tapi dah wish awal2..gelojoh tak saya:p
apa taknya..aku dah cuti awal2..
seminggu pulak tuh..lama jugak kalau just dok melangok je kat rumah kan
i loveee skul holidayss..hehe
tapi yelah..dok rumah je mesti la boringss kan


oh..nononono!!
takdanya istilah boring(rasa macam aku nih cakap pusing2 tak:p)
since my first exam will start at the end of february..
consequently..i have!i must!tu yang lebih tepat sebonarnya
yes..i must study..em..series..banyak topic aku da lupa
da luput tarikh tamat tempoh kat kepala aku nih..
lagi2 subjek akaun..aiiyoooo
sir mages..i will try the best*tetiba pulak kan*huhu

rajinkan diri anda..hiborkan diri anda,,
tapi exam kena tip top ye cik ayu sayang(peringatan untuk orang malas nih:p)

tata~

No comments: