Sunday, October 9, 2011

penat.

sumpah. sumpah aku penat. aku rasa give up la. adoii,ya allah,kenapa lah aku selalu sorang2 menghadapi dugaan mu?? eh,mana pogi kawan2 yang baik  lagi meyenangkan hati kau tuh? hehe. ada je. tapi entah lah,dah memang dari dulu aku lagi suka diam je. share benda2 yang epy je ngan kawan. malas la nak susahkan dorang pk benda2 yang menyulitkan. hai,malas nya nak pergi sekolah besok. malasnya nak baca buku. malasnya nak berjaga malam. em,da lama aku tak berjaga malam. mentang2 la da abes trial kan. hehe. ala,bosan lah study sorang2. kalau ada orang teman ok la jugak. haiii,kenapa la kau study jaoh sangat niesa?? tak kecian ke kat aku sorang2 kat sini? kau bawak lah aku sekali. jom kawen lari(tetiba rasa aku nih macam les pulak. haha) takpa  lah. aku sabar selagi boleh. aku bertahan sampai rasa dah tak tahan. aku tido kalau ngantok. aku nanges kalau stress(nanges dalam hati je ok!) em,cepat lah masa berjalan! cepat lah abes exam!


nota kaki: last paper stpm jerit sampai kuar anak tekak(tringat zaman spm wa kena tepung gandom cap saoh. huhu) then nak lari jaoh dari rawang(tolong anyone bawak saya lari!)


nite.daaa.

2 comments:

Echad said...

Banyak2 bersabar dan banyak2kan berdoa... mintak dipermudahkan urusan...

Nanti apply la Universiti jauh2 dari rawang... sabah sarawak ker :P

ayu sleeping said...

hehe. thankss a lot.tapi tak nakla jaoh sangat pulak:p