Saturday, September 24, 2011

percubaan yang pergi.

dah nak dekat sebulan aku layan mood exam. huh. finally semalam habis jugak akhirnya peperiksaan percubaan stpm yang oo mai god damn hard expecially accounts paper 1. punya la gabra sampai aku terlupa nak hantar satu paper. aiiyyaa,terbang 5 markah macam tuh je. padan muka kau cuai+tak prihatin(peringatan khusus untuk aku). done. hope pointer tak terok sangat. dah lama sunggoh aku tak update belog nih. malas busy penat yang buat aku lama tak merepek kat sini. hehe.

dup dap dup dap. its about less than 2 months before final exam. stress jangan cakap la. aku ngan allah je yang tahu kot. nasib baik aku still ada kawan2 yang sentiasa bagi semangat. thanks guyss. takpa la kita susah2 dulu sekarang ye tak. aku sayang korang semua. fight for our future!!




kawang2 yang suwet n cun. dari kiri-dayah ,ina,ayu aka aku ngan akmal.
aku taw kita leh buat babe!!


entry gila pendek:p better than none kan. nak layan game zombie kampong pisang. teheee:)

No comments: