Saturday, August 27, 2011

27082011

selamat malam semua. pejam celik pejam celik dah 27 hari kita puasa. alhamdulilah. lagi 3 hari je nak raya nampaknya(feeling2 raya dah datang tapi hilang balik bila teringat trial around the corner) hampeh betol lah. tapi takpa,bak kat kawan2 aku,rasa kita boleh sambot tiap2 tahon tapi trial nih sekali je seumur hidup. fine,hehe
well,today is my bufday:) seronok sangat bila ramai yang wish happy bufday kat aku:) aku sayang mereka2 semua<3 aku harap bila dah cecah 19 tahon nih,aku jadi semakin matang. takda nya nak terkinja2 macam kijang(simile yang terok) i wanna be matured woman(girl lagi sesuai kot) taknak gelak2 besar dah. bila gelak kecik2 je,ayu2 je cover gelak tuh,tutop mulot guna tangan kanan(bajet ikot protokol) hahaha


so,azam aku tahon nih nak dapat result yang terbaek wok for my real stpm. no excuses at all! i know i can do it.insyaallah. sampai sini aje. anyway,SELAMAT HARI RAYA:)

1 comment:

Anonymous said...

ble na buwat yang time n lepas raye..
update la yunk..
hihii