Saturday, July 30, 2011

migrain tuh bahaya ke??

selamat malam. patotnya bagi salam dulu:p huhu. assalamuailaikum(bagi salam kat belog sendiri). pejam celik pejam celik dah nak masok bulan yang paling mulia yakni Ramadhan:). excited nih you. yela,bulan yang paling ditunggu2 sepanjang tahun kan. tahun nih azam taknak miss solat terawih lah. kalau puasa tuh paham2 jelah,kalau full tuh sumting wrong somewhere kot:p agaga. jap lagi time puasa,semua benda tringin nak makan..hai nafsu,kontrol2(azam kat diri sendiri).tuh namanya gatal,tak bersyukor dengan apa yang kita dapat:p bersyukor sekarang!!alhamdulilah~

aku nih macam dah jaoh lari marathon dari tajok sebenar je kan. huhu. saja,hobi aku:p bape hari lepas aku kena migrain lah. nak cerita nih you all,aku tak taw la saket pale aku nih migrain ke,saket biasa je ke yang lagi berat(selisih malaikat 44!)tapi sebelum saket tuh,dia ada bagi tanda. kira macam signal lah kan.pulak dah:p sebelom kena tuh mata aku akan kabor2,semua memang tak clear,kiranya kalau nampak muka c jack sparrow tuh pon,just nampak lubang hidong dia jelah:p yang lain semua macam gelombang. bukan frequency tuh okeyh anak2:p seryes i hate this situation. rasa stress sangat.dah la saket sebelah je. haaiii,aku dah la tak dapat jangka bila nak kena. buatnya kena time exam stpm nanti??memang aku takkan buleh buat exam. kawan2 aku yang baik budi pekerti tuh ada jugak suroh pergi klinik. aku malas lah,penakot tuh memang wajib lah. kalau pergi pon bukannya aku usik ubat2 yang doctor bagi..hehehe. aku ingat nak pergi beli ubat kat farmasi je kot. jimat semuanya kan:)




harapan dan doa aku yang saket nih tak datang time aku amek the most important exam in this year. amin~
nite uoollsss!

No comments: