Friday, July 22, 2011

Dia lebih tahu.

huh. give  up ke aku? putus asa sudah ke? entah lah,aku pon tak sure. kekadang aku rasa hidop nih macam tak adil je(sunggoh sepatotnya aku tak buleh cakap cenggituh kan). nak buat camna.kekadang tuh aku tengok kenaapa lah idop orang lain tuh lebih mudah and senang? lebih happy ? semuanya serba serbi lebih lah. but aku kena terima yang segala kita ada sekarang nih dah ditetapkan Nya sejak kita tak tengok dunia nih lagi. aku patot bersyukor dengan apa yang aku ada,bukan salah kan takdir sebab semua nih mesti ada hikmah kan3? hari nih hari jumaat. alhamdulillah,semuanya pon okeh. tapi aku benggang la jugak sebab this monday sepatotnya hari koko tapi kelas aku kena study!!hampeh betol,yelah,calon stpm la katanya:p tapi aku nak saaangaaat tengok kawat this monday,aku suka tengok formasi yang dorang buat,ada yang buat bentok bunga la,love lah,main tarik2 la..semua ada depends on their creativity la kan. tapi macam yang aku kata tadi,mabye ada hikmah di sebalik semua nih..hehe. well,tadi lepas balek sekolah aku pergi antar dua orang adik aku c yati ngan lina tuh. aku dah lah badmood. yelah,panas giler tadi,kepala pon dah rasa nak pecah(hiperbola disituh:p) dorang pulak dok memekak2 kat belakang,oooiiii...orang dah antar dah cukop baik taw,len kali jalan kaki yea:p lepas tuh aku khatamkan baca novel Aku Kan Novelis hasil nukilan Nurul Syahida. bapak lawak la novel dia(bagi aku lah) hahaha,ayat2 dia sempoi je. yang paling tak buleh belah tuh bila c novelis tuh kapel ngan mamat rambot merah,dah lah rambot merah,mata belah kanan pon wane merah(sebelah je okeyh!)memang sakai!..hahaha,kalau aku jadi dia,aku dah lari jaoh2:p best la novel nih,cepat je aku habes(bukan bermaksud nak bangga diri ye wok:)

hari nih aku rajin semacam even mood tak bape betol(istillah lain biol:p) aku pon decide nak kemas bilik,sebenarnya nak cari celak aku yang hilang je(alkisahnya) tapi sambil cari tuh,dah alang2 kemas la bilik sekali. honestly aku cakap benda yang paling malas aku nak buat nih tak lain tak bukan komas bilik. huh,so pandai2 la agak camna rupa bilik aku tuh. takot jap lagi kalau kome2 nih masok bilik aku tak kuar2 pulok sobab tekezot punye pasal kan:p hobi memang suka meyepah tapi malas nak kemas balik(kantoi sudeh:p) ntah apa lah motif citer benda alah nih semua(sah aku memang biol malam nih) okeyh,nak off sebab tomorro got account tusyen[sumpah malas:((] nite guyss!!assalamuailaikum.

No comments: