Sunday, May 8, 2011

sayang sangat sama dia:)

wahhhh..kalau ada pertandingan siapa paling malas
dah sure2 aku menang tanpa bertanding..hehe
yela,pertandingan malas mengupdate belog kan:p
series takda masa la..next week aku exam midyear
takot for sure la..da la tak setat study lagi..hhuuhu
yup2.aku nih memang tak buleh buang habit study last minute..bad habit(orang pro je yang buleh buat..ahakss..gaya cakap macam orang sok2 bijak jerkk walhal wallahuallam:p)

yeahh..today mothers day.aku tak beli apa2 lagi for my mother..
tak taw nak beli apa sebenanya
mak aku tuh kalau aku beli sumting macam beg ke,wallet ke,brooch ke,bukan dia pakai pon
sat lagi dia cakap..sayang la yu nak pakai..em
bagos la mak..ayu bagi mak pon sebab nak suroh mak simpan je kat almari tuh
buat pameran percuma kan:p..so,this year,duno nak bagi apa nih
em,belanja makan tomyam je kot..hehehe

anyway..aku nak cakap kat sini yang I LOVEE MY MUM MUCH2 VERY!!
SHE'S MY INSPIRED(poyo je speaking london kan:P)
for me,mak aku memang terbaek lahh
she's understanding,caring,loving..
pendek kata yang baek2 la
yang negatif2 tuh,tuh sume perangai aku..ngeee~
terima kasih mak sebab buat anak mak yang noty nih happy even sumtimes
u love to give a free speech..hehe..but i know you love me and i promises that i'll will makes u happy
until i die..huuhhh,serius aku rasa geli dengan my own words:p



my mum..SAMSINAR SALAM..lovee you!!

No comments: