Tuesday, April 19, 2011

um ajak aku singgah minom kopi:p

guys2..
apo kabo..aceh,lama tak update blog..
damn busy..muet exam,homework,exam..pergh..tak lama lagi dah exam
saket2..aku tension ler kalau macam gini gayanya,,huhu
em..hari tuh aku pergi um..ehem2..seryes,um cantek bangat dongg..
tapi nak masok result pon kena cantek bangat dong
atleast 4 flat dong..atleast tuuuhhh..huhu
tapi sapa yang tak tringin an3?aku memang tringin
tapi takda la sampai tahap mengidam lagi
we know who we are rite?
however,i'll try my best!!

alahai..blurnya pixca nih..perempuan melayu form 6 terakhir nih:p(nada perasan yang memang
da jelas kat situh..ngeee~)


chinese + malay = fatimah(jawapan dari budak tak pergi skola:p)


tak taw macam mana suddenly muka aku ada dalam nih:)

suka,suka,suka pixca nih..aku curik nih:p

dalam aeroplane..haha..sumpah aku tipu:p

still kat dalam aeroplane:p

even tired..but we are still happy..
em..ceramah on that day pon besh sangat
pasal crisis managment kat egypt:)
credit to encik Firdaus..
he is a amazing person(tuh penceramah on that day)

No comments: