Sunday, March 6, 2011

monday..tuesday,wednesday and.......???

guysss..i really need a help..help meee!!huahuahua(sound like a cute baby crying:p)just left about three days more..em,this thursday i kena submit projek pasal nuklear tuh..huhu..cara cakap macam nak bina pangkalan hasilkan nuklear weapons je:p

 tapi aku lega sangat..yela,exam pon dah abes..so,tak payah la nak rush gila2 rite?hehe..em,aku pon pelik jugak..kenapa lah aku pilih nuklear dalam banyak2 tajok..haissyy..heran den dibuek nyoo.
aku rasa sebab aku berminat jugak kot kat the most dangerous natural resource nih..actually,nuklear tak la dangerous kalau kita pandai nak lupuskan dia..tapi melalui responden yang telah saya pilih(tolonglah lihat betapa skema nya aku:p),saya dapati most of them disagree if one day our country use nuclear resource..hehehe..aku memang dah jangka dah..alasan dorang..BAHAYA..uuiitss,memang la bahaya kalau nak buat bom kan..tapi banyak jugak benefit yang kita dapat sebenarnya..boleh jana tenaga elektrik..even tenaga nuklear banyak berjasa dalam bidang perubatan,industri nagn pertanian..oppsss..cukop3..see?i dah melalot jaoh..karang tetiba blog ku sayang nih bertukar jadi website mari belajar menulis karangan dengan baik(baik la sangat..agagagaga)okeeehh..enough for today..teacher nak siapkan assigment ye anak murid:)

No comments: