Sunday, March 20, 2011

akhirnya..

assalamuailaikum..pergghh..lama jugak aku tak mengupdate belog picisan nih..aiyaaa..wa memang takda mood ooo..manyak problemaa..hehe..tapi buat apa belog nih kalau tak curahkan isi hati kat sini ye tak??(bajet nye minah nihhh:p)besok 21 mac 2011..ari jadi aku ke?dok ahhh..ari jadi aku lambat lagi nun bulan agustus nanti..aceehh..em.besok hari isnin..hari back to school leee..aku rasa cuti seminggu memang tak cukop lansong(spesis yang tak reti bersyukor la nih)homework pon tak sentoh lagi..haha..jujor sunggoh statement aku nih:p 

yup..memang semua tak siap lagi..yang the important tuh of course la akaun kan..besok ada test akaun pulok..aiyooo..mummy,seriusly i'm so lazy to go to school tomorrow..belom lagi part muet..my teacher suroh kita orang carik lagu2 omputih zaman muda dia dulu..haha..kalau just cari takpa la..nih suroh hafal sekali..aku nih jenis layan je lagu2 lama..yang penting kena bes la kan..lagi2 lirik dia..huhu

okehh guysss..aku nak mulakan misi mencari nih..tata~

No comments: