Sunday, February 13, 2011

ceritera the supa dupa hottesstt boysszz:))



assalamuailaikum..my name is boy...my brother's name is boboy..i love to eat..and i love you too:))(korang tak rasa macam karangan bebudak tahon satu aka darjah satu ke..hehe)em..baru je kejap tadi aku jadi cikgu takde lesen ngan tauliah..dok mengajar adek2 ku sayang tuh..hihi

aku ada 2 orang adek jantan(haisyyhh..agak ganaz bahasanya:p)em,,anwar ngan naim..em..dua2 skul student lagi..dua2 tak akil baligh lagi..hahaha(xde motif aku gelak nih tapi tetiba rasa lawakss pulak)biasa la..nama je adek bradek kan..tapi perangai cam jintan putih ngan lada sulah(nih bukan rancangan jom masak bersama chef wawan aa:p)pendek kata..beza tahap outromen gaia lah sonang cerita:)


naim..siapkan keja skolah laaaaaa(arahan seorang kakak yang penyayang gituh:p)eeeee..malas la(buat muka seposen sambil jelir2 lidah kontot die tuh..haissyyhh..burok bebonar,,seb baek adek sendiri kan..yang sorang lagi..nuaarr..keja skolah dah siap ke..(tanya dengan sabar:p)dah..hehe(sambil cakap sambil tuh jugak tunjok gigi rabbit die)soo cutee..anggap je la cute ye..ngeehh3..see?memang kontra kan..hehe..tapi both aku sayang..sayang sangat:)degil2 pon adek aku kan..bukan adek kome:p

yang ketot naim..yang bajet tinggi nuar(kejam tak kakak korang:p)loveee uooll bedua sangat:))



hasil tangan adek aku yang standard 2 tuh..nuar..cantek kan(cepat anggok even jawapan tuh agak plastik:p)


3 comments:

farishahusna said...

ala comeynyer ur beloved bro..
hehehe...
selamt bersekolah buat bro n kakak ayu nyer ehhe~

Unknown said...

cute nye dua2 adik..

^-^

ayu sleeping said...

=farisha
comel la sangat kan:p


=cikcomot
kakak die cute tak:phehe
over uuu