Sunday, February 20, 2011

alkisah si mamat hitam manis..ahakss

as salam semuaaa!!
si budak blur nih nak update post la ari nih.
veryy de lazy kan:p hehe
pempaham la..i nih damn busy lately nih..cakpong2,jap2 kesana..jap2 kesini
r&d tak siap lagi..tu lah..sapa suroh kau pilih tajok yang susah2?
kan dah menyusahkan diri(pengajaran untuk saya ye,takda kena mengena ngan kome semua:p)

lai lai..aku nak cite nih..its about yesterday punya story..
i just start my account tusyen class last week..
account?yes,i admit..account extremely tough for me..hence,i need tusyen to cover this subject..haha
bajet speaking london aku nih..:p

aku pergi naik bmw..balik naek merc..fuuyoo..dah terang lagi besuloh aku memang tipu:p
i'm not that rich..hehe..macam biasa la.budak berdikari naik bus la kan..ngeehhh3

alamakss,,blur la pic nih..pakcik google kasi..amek je la:P


dalam bus tuh,aku dok ngan member..em,chinese girl.
suddenly ada 3 ekor..eh..not2..tiga orang mamat africa naik..
em.dorang pon dudok la selagi tempat kosong ada kan..then,masa teros berjalan..bus pon dah makin pack macam burger mcd..yummyy
ada makcik india nih naik..uuiittt,gentlemen sunggoh noi  sorang mamat africazz tuh
dia pon dengan baik budi dan bicara kasi minachi tuh dudok..thankkss..malu2 tikus makcik tuh cakap..hehe
tetiba bila bus da bergerak agak jaoh lah kan..baru c konduktor tuh prasan yang mamat2 africa tuh
terkurang bayar tambang..
haissyy,,mengaamok la dia kan..yang kesian tuh..mamat2 tuh tak paham cakap melayu..yang makcik kondukter tuh pulak tak paham cakap omputeh..hehe
problem2..u kalau nak go to the warta.kena bayar lagi 1 linggit laa..aiyaaa..(makcik kondukter tuh pon
berkata sambil buat muka benggang)
hehe..cian betol..aku yang dok kat blakang senyumm sumbing jehh..
haissyyy:)


No comments: