Friday, December 31, 2010

dah 18 tahun dapat bernafas:)

salam::)
pejam celik,pejam celik..dah nak masuk tahun 2011
umur aku pon da meningkat..dah takda gelaran adek2 dah nih(selama nih memang perasaan
yang aku nih adek2:p)

so.insyaallah kalau dipanjangkan umur,
diberi peluang untuk aku bernafas lagi(ayat cam nak buat sajak je)
ada banyak azam2 yang aku azami untuk tahun depan..hehe


     azam aku pada tahun 2011:)    
  • nak jadi manusia yang lebih baik dari tahun lepas(bahasa mudahnya kalau boleh nak kurangkan dosa la dan berbuat lebih banyak kebaikan..aceceh..memang tidak buleh dibelahkan:)
  • nak study hardzzz sebab taon depan exam paling penting dalam hidup aku which is stpm..seryess aku takottt sangat..
  • nak kurangkan perangai gila2 aku nih..hehe..gila2 ye,bukan mereng:p
  • no more tv,maklumlah..aku nih memang kaki tv..except brite tuh takpa la..lalala~
  • nak cuba untuk epy and tak mau sedey2..kita kena selalu berpikiran positif..yyyeeeaaaa!!
em,,setakat nih..tuh jela yang aku dapat azamkan buat masa nih..hehe..apa pun,jadikan lah hari nih
agar lebih baik dari hari semalam(cakap persis kaunselor bertauliah..ngeh3)

No comments: