Saturday, April 21, 2012

selamat pengantin baru:)



assalammuailaikum. hari nih aku keje shif petang. so,ada masa la nak update post . hehe. im very lazy nak update blog nih actually u know:p tapi kadang2 time tengah boring dok godek2 belog nih best jugak. kelaka pon ada bila baca balik apa yang aku tulis. hahaha. bulan 3 tanggal 18 kot kalau tak salah aku kakak tiri bersanding ngan husband dia , adnan or aku selalu dengan family aku panggil dia Nan . untung la kawen muda kan. em,kakak aku 23 tahun je and husband dia tua setahon kot. Selamat berbahagia and hopefully kekal sampai ke anak cucu:)


dorang nih soooo suweetkan:)


tema for that day is orange . wuhuu,tapi aku takda la skema sangat nak ikot warna tema:p


my mom and kakak abang ipar tiri aku.





smile uuolsss(macam sorang je yang smile nih. aisshhh)






time nih paling sedih. bila turn dorang nak salam pakcik aku je.. kakak aku dah start nangis.
sedehnye.  tinggal kenangan je sebab abah beca(pakcik aku) da tinggalkan kita orang semua
31 mac 2012 yang lepas:(











No comments: