Wednesday, April 11, 2012

miss that moment.

wah. lame gila tak update belog. puih3,kasi buang dulu habuk2 kat dashboard nih. hikhik. ada banyak sebab napa aku tak update belog. first,aku malas. second,aku malas . third,still malas. senang citer aku memang malas la nak update belog. rasa nak delete pon ada. hehe. banyak benda yang jadi this few months. sekarang aku still keja kat zona pharmacy. mabye sampai bulan 8 je kot. iwan pon da nak benti. kalau ikot aku pon nak benti . yela,orang yang suggest aku kat bos pon dah nak benti kan. huhu.  result stpm da lama kua. sedih jugak sebab aku tak dapat capai target tapi aku tetap bersyukor dengan apa yang aku dapat:) niat lepas nih mesti la nak further study. kawan2 aku semua da belajar jaoh2. rindu dorang semua. especially niesa and of coz afif. hehe.  dorang mesti busy . takpa aku paham. jangan lupa aku da la. hehe. ok,malas taip banyak2. buat sedeh je. gudluck to u guysss!

No comments: