Thursday, June 2, 2011

panas dan saya bosan!

salam guys. hari nih aku tak tusyen,will be continue next thursday.  huuhh,duduk rumah susah,pergi tusyen susah,takda panyelesaian kot for that. pagi2 buta mangon aku tengok matahari tak keluar lagi dan rasa macam nak sambong tidor macam yang aku selalu buat time cuti nih..kantoi sudah disitu:p
but unfortunately my mom ajak pergi bank tadi nak korek duit(ayat yang agak gramatis dan buleh buat cikgu2 bm bersara lebih awal lepas ajar studen macam aku kot:p)

aku rasa malaysia nih makin lama makin panas ntah2 suhu dia dah cecah more that 30 sumting. bapak panas lah..haiyyyaa,nih semua manusia yang otak dia lagi kecik dari matanya punya pasal lah(dah nak start muncung2 mulot kat orang len:p)tengok malaysia makin maju..enviroment pon makin tenat..pity for you dear. dah panas2 macam nih memang sapa2 bagi aku rm100 pon aku malas nak keluar even tengah bosan gila nih. so naktaknak aku dudok diam2 je kat ghumah. online sekejap.tidor sekejap(more than one hours). mandi sekejap2(means kerap sebab cuaca panas) and wat else??

but another next week aku dah start skolah. time tuh la aku gatai2 wish bila lah nak cuti nih. damn tired sebab time table pack sangat sampai no time for me even nak potong kuku(nampak sangat orang nih cakap besar :p) but now?see? bila dah cuti aku sendiri pon tak taw nak buat apa..24-7 just sit at home by doing nothing. padanmukakau ayu(say it dengan nada geram tapi cepat)okeh, padan muka aku,hope that cuti nih aku study apa yang patot(hopefully lah ye).

No comments: