Wednesday, January 11, 2012

suatu malam.

aceceh. tajok macam suspen je.  jeng jeng jeng. hehe. dah tuh tajok yang aku rasa paling sesuai kot. see.. suatu malam aku online. suatu malam aku bukak fesbuk pastuh aku log out balik sebab sumpah boring(sekarang musim orang update status like"tengah hari tadi aku makan nasi ngan ikan bakar" or "eh,mamat tuh asal dok usya2 aku nih..malu la~awww~") sunggoh,aku lagi seram baca status2 yang macam tuh dari tengok cite antu kak limah balik kampung tuh ha. haha. over you. eh2,tak abes lagi dengan cerita suatu malam tadi. kita sambong balik erk. em,suatu malam lepas aku log out fesbuk,aku pon bukak la belog. kononnya azam nak edit belog lah. cantik tak kengkawan belog baru kita nih(soalan yang aku tanya and aku jugak yang kena jawab kot) . tadi aku dan adikku,yati pergi ke pasar tani(ayat skema tak hingat kat cituh) . then singgah kejap kat farmasi zona,ex tempat kerja aku sebab tringat pulak yang my mom suruh beli econazine RM5.00(perlu ke mention harga??daa~) tetiba hati jadi sayu. sumpah aku boring gila dudok umah. aku nak kerja!! agak2nya boleh ke erk kalau aku kerja and dalam masa yang sama aku hantar ngan ambil adek2?? Ya Allah,aku bingung nih. dont know what is the best for me:(



p/s: tadi time aku isi minyak kat petronas,aku tanya kat mat bangla tuh ada kerja kosong tak. dia cakap nanti     dah umor 18 tahon baru tanya balik. mati2 aku cakap umor aku 20 tahon tapi die tak percaya (bahagia sekejap bila kita nampak muda dari usia..awww:p)

No comments: